¿Què ofereix el servei?
El servei (Sistema de Reserva de sales de Adobe Connect) neix per cobrir la necessitat d'agilitzar, controlar i quantificar l'ús de les noves sales virtuals disponibles pel personal de la Universitat.
Per aprendre a utilitzar aquesta eina disposa d'un:
- Un manual explicant l'ús del sistema.
- Varies videoguies d'ajut.
- Un test per comprovar de que disposa de tot el necessari per utilitzar Adobe Acrobat Connect.
Preguem que ens comuniquin qualsevol incidència que passi al sistema per mitjà d'aquest formulari.
¿Qui el pot utilitzar?

Per utilitzar les eines es necessari:
- Pertànyer a la Universitat Politècnica de Catalunya.
- O ser convitat per un usuari amb compte. *
Tots els usuaris podran participar en reunions com convitats, però monés els usuaris autoritzats seran capaços de crear reunions com amfitrions.
* Els convitats perdran l'accés després de participar en la reunió.
Adobe Acrobat® Connect™

Amb el software Adobe® Acrobat® Connect™ Pro, podrà proporcionar als usuaris un accés immediat a reunions molt atractives i interactives, per les que únicament es necessita un navegador web i el temps d'execució Adobe Flash® Player.
- Comparteixi pantalles, utilitzi pissarres, aplicacions de xat i videoconferències... Disfruti de les interaccions en temps real, sense haver de moure.
- Controli las reunions i altres valors relacionats amb potents eines de gestió i d'informes.
- Protegeixi les dades empresarials confidencials i el contingut de les reunions amb estrictes controls de seguretat i d'accés