UPC Campus Terrassa : Reserva de Sales Virtuals

		
		
		

		
		

		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
				
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	

		
Iniciar sessió

¿Què ofereix el servei?

El servei (Sistema de Reserva de sales de Adobe Connect) neix per cobrir la necessitat d'agilitzar, controlar i quantificar l'ús de les noves sales virtuals disponibles pel personal de la Universitat.

Per aprendre a utilitzar aquesta eina disposa d'un:

  • Un manual explicant l'ús del sistema.
  • Varies videoguies d'ajut.

Preguem que ens comuniquin qualsevol incidència que passi al sistema per mitjà d'aquest formulari.

¿Qui el pot utilitzar?

Per utilitzar les eines és necessari:

  • Pertànyer a la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • O ser convidat per un usuari amb compte. *

Tots els usuaris podran participar en reunions com convitats, però només els usuaris autoritzats seran capaços de crear reunions com amfitrions.

* Els convitats perdran l'accés després de participar en la reunió.

Adobe Acrobat® Connect™

Amb el software Adobe® Acrobat® Connect™ Pro, podrà proporcionar als usuaris un accés immediat a reunions molt atractives i interactives, per les que únicament es necessita el client d'Adobe Connect 10

  • Comparteixi pantalles, utilitzi pissarres, aplicacions de xat i videoconferències... Disfruti de les interaccions en temps real, sense haver de moure.
  • Controli las reunions i altres valors relacionats amb potents eines de gestió i d'informes.
  • Protegeixi les dades empresarials confidencials i el contingut de les reunions amb estrictes controls de seguretat i d'accés

© 2020 Universitat Politècnica de Catalunya | Designed by Universidad Carlos III de Madrid | Licensed under the LPUC3M Version 1.0 | CSS and XHTML

Version: 2.6.1-UPC-instanciada-beta | Canviar l'idioma a: Català | English | Español