¿Què ofereix el servei?
El servei (Sistema de Reserva de sales de Adobe Connect) neix per cobrir la necessitat d'agilitzar, controlar i quantificar l'ús de les noves sales virtuals disponibles pel personal de la Universitat.
Per aprendre a utilitzar aquesta eina disposa d'un:
- Un manual explicant l'ús del sistema.
- video tutorials d'ajut.
Preguem que ens comuniquin qualsevol incidència que passi al sistema per mitjà d'aquest formulari.
¡Nova versió!
¡Consulteu les noves funcionalitas als Video Tutorials!
Video Tutorials: |
![]() |
¿Qui el pot utilitzar?
Per utilitzar les eines és necessari:
- Pertànyer a la Universitat Politècnica de Catalunya.
- O ser convidat per un usuari amb compte. *
Tots els usuaris podran participar en reunions com convitats, però només els usuaris autoritzats seran capaços de crear reunions com amfitrions.
* Els convitats perdran l'accés després de participar en la reunió.
Adobe Acrobat® Connect™

Amb el software Adobe® Acrobat® Connect™ Pro, podrà proporcionar als usuaris un accés immediat a reunions molt atractives i interactives, per les que únicament es necessita el client d'Adobe Connect 10
- Comparteixi pantalles, utilitzi pissarres, aplicacions de xat i videoconferències... Disfruti de les interaccions en temps real, sense haver de moure.
- Controli las reunions i altres valors relacionats amb potents eines de gestió i d'informes.
- Protegeixi les dades empresarials confidencials i el contingut de les reunions amb estrictes controls de seguretat i d'accés